torsdag 13 juni 2013

tiden gar sa himlans fort! Nu har jag bara en, en ynka liten vecka, med bara 7 korta dagar kvar har hos min kara amerikanska familj! Det ar helt sjuk att jag snart har varit har i ett ar! (em 10 manader men sak samma)
just nu kanns det som tiden har gatt jattefort men nar jag tanker tillbaka pa nar jag forst kom hit, och pa vad allt roligt jag varit med om kanns det som evigheter! Jag ar sa ortoligt glad att jag vagade mig pa att ge mig av pa en resa som  denna! jag har vaxt som som person! (japp bade blivit fetare och blivit sakrare,m.m i mig sjalv! )
Jag har traffat sa manga fantastiska manniskor och fatt uppleva en ny kultur och fatt reda pa vad jag kan klara av!

Nu ar mitt rum kaos! forsoker pa att packa ner mitt ar i en resvaska, i form och klader, saker, och minnen! Inte latt ska ni veta! 

Har kommer lite bilder ifran min bal! (som jag utlovat for lange sedan)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar