lördag 1 juni 2013

sommarlov ar det ja, har ingen aning vilken dag det ar! men det ar sa det ska vara!
Igar hade vida ett going away party... :( kan inte fatta att hon lamnar mig och highlands ranch pa mandag... men som tur ar bor vi ju i samma land! men kommer sakan att bara kunna traska over till henne och gora allt och inget! men det far bli mkt skype och telefon snack! 

Efter partyt foljde jag med dani hem och vi spela lite basket pa hennes uppfart, vi akte och kollade pa Now u see me, sen va vi lite busiga och gick till skolan sent pa kvallen och malde svenska flaggan pa the rock vid skolan, men till var besvikelse va det nan som kom efter och mal over allt... sen sov vi i ett talt i hennes tradgard men jag dissa henne mitt i natten nar det blev for kallt och krop ner under tacket i hennes sang. sa mkt battre! 

Vi sov lange efter vart nattliga aventyr och sen blev det pankaksfrukost och vi begav oss till sista potlucken for i ar. Va precis vid en sjo sa vi tog och ut i en tramp bat och en kajak! haha nils och roberto va lite galna!
mkt god mat och intresanta presentationer! sa ett sista hejda till fatu.... och Jenny.... :( men jenny kommer jag se i sommar eftersom hon oxa ar en blond svensk! kommer sakna alla utbytisar sa mkt!vi har blivet en enda stor mysig familj!!

1 kommentar:

  1. Haha ja det är så bra att vi är blonda svenskor! ;)
    Xoxo Jennnnnnnny

    SvaraRadera