måndag 10 juni 2013

SF


har varit pa en harlig resa i San Francisco men min kara van Ingvild fran Norge och hennes lillasysters girl scout! Vi hade det sa hilmans bra!

Vi bodde pa coolaste Vandrarhemmet precis vid union square! blev sa sugen pa att aka ut och resa, resa och resa sa fort jag tar studenten!

Vi akte till Alcatraz, coolaste stallet ever!, gick runt i fisherman wharf, akte  cable cars genom staden, upp och ner och svang hit och dit! Vi hade fin middag! besokte chinatown och Japantown! akte till redwoods och the beach! Jag och ingvild hade lite egen tid och utforska staden och hittade mysigaste cafeet! Sa skont att va tillbaka dar mkt public transportation finns! backarna i sf fick mig dock inte att langta tillbaka till backarna i savedelan! Jag och Ingvild har jamfort svenska och norska ord! och lart varandra viktiga meningar! Vi har haft det sa hilma kul tillsammans!

Har komemr lite bilder!






































en av manga roliga skyltar pa vandrahemmet! denna va pa toaletten!

1 kommentar:

  1. men guuud alltså jag var ju där för verkligen typ bara en vecka sen!

    SvaraRadera